X

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Strefa Partnera
Wyprzedź konkurencję! Kupuj onLine!

Projekty unijne

PDF
Drukuj
Email
poniedziałek, 23 maj 2011

Otrzymaliśmy dotację na realizację projektu pt.:
"Wdrożenie internetowego systemu klasy B2B integrującego zarządzanie procesami logistycznymi między firmą Grudnik Sp. z o.o. i jej partnerami."
współfinansowanego ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
Działanie 8.2. Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B
DOTACJE NA INNOWACJE- INWESTUJEMY W WASZĄ PRZYSZŁOŚĆ

Numer wniosku o dofinansowanie: WND-POIG.08.02.00-12-087/10
Całkowita wartość projektu: 1 303 700,00 PLN
Wnioskowana kwota dofinansowania: 782 220,00 PLN
Okres realizacji projektu: 1.12.2010-30.09.2012

Głównym zadaniem wdrażanego systemu B2B będzie przeniesienie znacznej części komunikacji pomiędzy współpracującymi w ramach realizacji projektu przedsiębiorstwami z tradycyjnych kanałów komunikacji tj. telefonów, faksów oraz tradycyjnej poczty na nowoczesne medium elektroniczne.
Wymiana danych między partnerami w procesach automatyzacji będzie realizowana za pośrednictwem kilku kanałów:

  • 1) Komunikatów w formie plików wymiany danych według standardów wiodącego operatora B2B, w tym przypadku między innymi:
    • a) e-faktura - Proces ma na celu automatyczną wymianę faktur w formacie duplikatu faktury elektronicznej (dokument techniczny umożliwiający automatyczny import faktury do systemu odbiorcy), e-faktury (dokument elektroniczny dający możliwość importu faktury do systemu odbiorcy, oraz podstawę rozliczenia podatku VAT gdzie gwarantem autentyczności jest operator B2B).
    • b) e-zaopatrzenie - Zespół procesów realizowanych zdalnie mających na celu optymalizację działań w łańcuchu dostaw, będą to m.in.: elektroniczna wymiana zamówień sprzedaży i ich potwierdzeń, elektroniczna wymiana awiz wysyłki towaru i dowodów przyjęcia towarów do magazynu, elektroniczna wymiana raportu magazynowego oraz katalogu produktów.
  • 2) Portal Ekstranet dla partnerów handlowych umożliwiający wizualizację danych zawartych w plikach wymiany. Portal Ekstranet będzie stanowił podstawę do wymiany informacji z kontrahentami oraz spółkami zależnymi realizującymi sprzedaż produktów we współpracy z firmą Grudnik.
  • 3) Zaawansowanej korespondencji e-mail połączonej z portalem Ekstranet oraz mechanizmami nadzorującymi przepływ pracy.
  • 4) Automatyzacja pracy magazynu za pośrednictwem systemu kodów kreskowych EAN.
Wszystkie procesy związane z logistyką mają swój kluczowy etap w magazynie. Wdrożenie rozwiązania w postaci indeksowanego systemu kodów EAN umożliwi wprowadzenie do systemu informacji o wygenerowanych i wprowadzonych dokumentach oraz pozwoli na precyzyjną lokalizację towaru składowanego w magazynach.